2010-01-01

Nyårsdagen!






















Första Januari 2010, första dagen på den nya året. Nya dagar,
nya upplevelser och nya möjligheter väntar! Jag har inga
direkta nyårslöften men jag har några idéer som jag dock inte
tänker räkna som löften, men i alla fall som mål för året är:

-Komma igång med vissa projekt (avslöjar inget i nuläget)
-Våga ta chanser när de dyker upp
-Vårda och uppskatta mina nära och kära
-Inte köpa en massa onödiga saker

    Det finns många saker man vill förändra i sitt liv och
    mycket av det kan man oxå göra något åt men ofta är
    det orkar inte-attityden som sätter stopp.Men bara du
    själv kan styra ditt liv och du kan bara ändra på dig själv!
    Det här ska bli året då jag inser vad jag håller på med i
    mitt liv och då jag ska vårda det jag är rädd om.

    Jag tycker det är en speciell känsla att ha ett oskrivet år
    framför sig. Må så gott alla som läser min nystartade blogg
    och jag hoppas ni vill följa mig vidare på ett nytt år här i bloggen.

    Ett stort tack till alla som förgyller min vardag!

    Kramar Emma ♥

    0 kommentarer:

    Skicka en kommentar